کد خبر: ۵۳۰۱۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۲ مهر ۱۴۰۲
کوه دروغگویی براندازها در ماجرای مترو تهران؛
از همه اینها واضح‌تر، کفتارهایی هستند که منتظر فوت این دخترند تا شاید آشوبی دیگر درست کنند!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهرماه یک دختر دانش‌آموز ۱۶ساله به‌نام "آرمیتا گراوند" در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو)، به‌قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو می‌شود که با دو نفر از هم‌مدرسه‌ای‌های خود قرار داشته است؛ لحظه ورود قطار به ایستگاه، این سه نفر به‌سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کنند اما طبق تصاویر دوربین‌ها، یکی از آنها هنگام باز شدن درِ قطار، تعادل خود را احتمالاً به‌دلیل افت فشار از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد که در ادامه با حضور نیروهای اورژانس، این فرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.

جزئیات وقوع حادثه از زبان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه می‌گوید: این خانم به همراه دوستانش به طرف واگن انتهایی می‌روند و بر اساس تصاویر دوربین‌های سکو در لحظه ورود به قطار تعادلش را احتمالا به دلیل افت فشار از دست داده و زمین می‌خورد؛ نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده دوستانش و سایر مسافرین وی را از قطار خارج می‌کنند.

 

وی ادامه داد: یک نفر از مسافران که احتمالاً پزشک بوده اقدامات اولیه درمان را آغاز و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می‌کنند اورژانس در صحنه حاضر و پس از اقدامات اولیه این دختر 16 ساله را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

اصلاح طلبان دنبال مهسا امینی دوم هستند

ماجرای "آرمیتا گراوند" به حدی روشن و شفاف هست که حتی خانواده وی با موضع گیری به موقع در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفتند: به‌جای حاشیه‌سازی برای دخترمان دعا کنید!

پدر و مادر این دختر نوجوان در شرح ماجرا ادامه دادند: دخترمان با دوستانش برای رفتن به مدرسه در مترو شهدا قرار گذاشته بود که پس از ورود به قطار دچار افت فشار شد که پس از به هم خوردن تعادلش سر وی با لبه قطار برخورد می‌کند. او توسط دوستانش به بیرون منتقل می‌شود و بلافاصله با عوامل اورژانس تماس گرفته و دقایقی بعد آرمیتا به بیمارستان منتقل می‌شود.

تصاویر و فیلمهای مترو را دیدیم و ادعاهای مطرح شده توسط رسانه‌های معاند صحت ندارد.

اما حامیان جنبش ززآ با توییت هایی دروغین به دنبال فتنه سازی از این ماجرا هستند و اینبار فتنه‌گران روی قوم بزرگ لر حساب کرده‌اند. وقتی فتنه فوت مهسا امینی دختر کرد زبان شکسد خورد، حالا سراغ حادثه آرمیتا گراوند رفته‌اند تا تنور آشوب را گرم نگه‌دارند.

بعد از مهسا...فتنه آرمیتا خنثی شد! | اصلاح‌طلبان همچنان منتظر مهسا امینی دوم هستند

بعد از مهسا...فتنه آرمیتا خنثی شد! | اصلاح‌طلبان همچنان منتظر مهسا امینی دوم هستند

به وضوح در فیلم‌ مترو همه چیز مشخص است...
به وضوح مصاحبه پدر ومادر این دختر واقعیت را بیان می‌کند...
به وضوح معلوم است فاصله ورود دختر به مترو و افتادنش کمتر از ۲ ثانیه است...

اما از همه اینها واضح‌تر، کفتارهایی هستند که منتظر فوت این دخترند تا شاید آشوبی دیگر درست کنند!/ معمار دانیال

پارسال همین موقع بود که با دروغ بزرگی به اسم «مهسا امینی» باعث اغتشاش در کشور و داغدار شدن کلی آدم شدند

امسال رسماً گفتند که دروغ گفتیم!! و جالب اینجاست که از رو هم نمیرن و امسال بحث «آرمیتا گراوند» رو مطرح کردند!

در حالی که فیلم‌های دوربین مداربسته به خوبی‌ گویای همه چیز هست ... یه حادثه طبیعی که در مترو براش اتفاق افتاد بدون اینکه کسی نزدیکش بشه...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها